Zamość / Kazimierz Dolny  – bogaty pakiet aktywności sportowych

Bardzo aktywna wycieczka szkolna. Zamość lub Kazimierz Dolny zdecyduj sam! Następnie wybierz odpowiadające Ci aktywności i wyjedź z nami na odlotowy Active Camp. Czekamy na Ciebie i Twoją klasę. 

1 dzień:

Zbiórka, wyjazd spod szkoły

Zamość – miasto-twierdza założone przez Jana Zamoyskiego, kanclerza i hetmana. Zaprojektowane przez włoskiego architekta Bernardo Morando w oparciu o włoską późnorenesansową myśl urbanistyczną.  Podczas  zwiedzania z przewodnikiem obejrzymy: Rynek Wielki, Katedra, bramy, fortyfikacje, Akademia, Pałac Zamoyskich. Zajrzymy na zamojskie podwórka oraz wejdziemy na Bastion VII. Będziemy spacerować galeriami strzeleckimi i kazamatami kurtyny największego z siedmiu bastionów broniących dostępu do zamojskiej twierdzy.

lub
Kazimierz Dolny – z przewodnikiem zwiedzimy Rynek, wejdziemy na Górę Trzech Krzyży, wzgórze zamkowe ( z zewnątrz). 
Finałem zwiedzania będzie przejażdżka meleksami do Wąwozu Korzeniowego – najpiękniejszego z kazimierskich wąwozów!

18.00 zakwaterowanie w hotelu, 18.30 kolacja (ciepłe danie  + zimna płyta)
20.00 –  Dyskoteka  w blasku świateł i przy waszej ulubionej muzyce

 

2 dzień:

08.00 śniadanie

PAKIET 2: Pojedynki “Sumo” w dmuchanych kulach + Mega Dart + Projekt Konstruktorzy

-Pojedynki “Sumo” w dmuchanych kulach – walki, przepychanki, zderzenia, ewolucje – wszystko po to aby przepchnąć przeciwnika poza teren gry. Wszystko jest pozornie proste do momentu kiedy uczestnicy znajdą się w kulach bumperball, które umożliwiają przemieszczanie się na własnych nogach! W pełni bezpieczna zabawa, która dostarcza wielu emocji i śmiechu!
-Mega Dart – tym razem uczestnicy będą mieli za zadanie rzucanie do gigantycznej 3 metrowej tarczy do celu z dużej odległości. Jest to zabawa, która wymaga od uczestnika dobrej celności i dokładności.
– Konstruktorzy – Na czas trwania projektu uczestnicy zamieniają się w firmę produkcyjną podzieloną na kilka działów. Ich zadaniem jest jak najszybsze odwzorowanie modelu zbudowanego z klocków. O sukcesie zadecyduje efektywna komunikacja, świadomość wspólnego celu, dobra współpraca i organizacja procesu produkcyjnego.

Lub

Off road – wycieczka samochodami  terenowymi po Lasach Janowskich (podział na mniejsze grupy –  czas 1h) – uśmiech na twarzach – GWARANTOWANY 🙂  Emocje też J

13.00 Obiad

WYBÓR 1 AKTYWNOŚCI – gra fabularna

15.00-18.00  Enigma – uczestnicy wcielają się w wyselekcjonowane oddziały specjalne “Junior X-Team” pochodzące z różnych stron świata.  Wspólnymi siłami podejmą się wielkiego wyzwania – rozszyfrowania kodu Enigmy. Największym wrogiem jest czas, po upływie którego na zawsze zamknie się możliwość uratowania świata przed zagładą. Aby złamać ten skomplikowany kod grupy zadaniowe otrzymują szereg tajnych misji do wykonania.  Logika zapałczana, równoważnia, uwolnienie z kajdanek, mega supeł, wężowe kości, krecia robota, pytania logiczne, zagadki to tylko kilka z wielu misji za których prawidłowe rozwiązanie czekają nagrody w postaci zdobycia fragmentu tej misternej układanki. Czy uda się złamać szyfr?
Lub
Walki gangów  – zabawa fabularna w formie aktywnej rywalizacji między  „Gangami” ubiegającymi się o dominację na swoim terenie.  Zespoły zbierają cenne artefakty rywalizując w iście gangsterskich „pojedynkach”. Wygrywa najbogatsza mafia, która wykaże się większą pomysłowością i sprytem!  Przykłady rywalizacji: atak „bombowy”,szyfrowanie informacji, pojedynek Królów, przechytrzyć Bossa. Uwaga Król Mafii nadchodzi!

18.30 kolacja  lub kolacja w formie ogniska (kiełbaski, zimna płyta)

21.00 Marsz nocny  – przygodowa gra nocna z dreszczykiem emocji, w której uczestnicy poszukując zaginionego skarbu zmierzą się z szeregiem tajemniczych zagadek prowadzących do celu. Na trasie czekają emocjonujące wyzwania m.in. wskazówki i zagadki kierunkowe, zadania logiczne, punkty specjalne  itp. Bezpieczna a zarazem bardzo emocjonująca zabawa! Zajęcia odbywają się w grupach 15 osobowych plus instruktor i wychowawca.

 

3 dzień:

08.30 śniadanie

WYBÓR 1 AKTYWNOŚCI

Mini Runmagedon – Specjalnie przygotowany tor przeszkód, który wymaga poświęcenia, wytrwałości, sprytu i dobrej kondycji. Każdy z uczestników zmierzy się m.in. z takimi elementami toru jak: tunele, drabinki, taśmy, opony, granaty, pajęczyny. Ta konkurencja pozwoli wszystkim uczestnikom porządnie rozruszać całe ciało i umysł.
Lub
Turniej dziesięciu mostów – W pełni bezpieczna zabawa turniejowa, w której uczestnicy mają do pokonania dziesięć różnorodnych, specjalnie przygotowanych ,,mostów”, umieszczonych na niewielkich wysokościach np. tybetański, drabinkowy, podwójna taśma, most leniwca, przekładany, pojedynczy, mieszany, oponowy. Uczestnicy przechodząc przez mosty pod opieką instruktora trenują motorykę ruchów, zachowanie prawidłowego balansu ciała oraz integrują się współpracując w drużynie. “Król Dziesięciu Mostów” – kto sięgnie po ten tytuł?
Lub
Strzelnica wielofunkcyjna – strzelecki konkurs celnościowy, w którym każdy z uczestników może sprawdzić swoją celność i precyzję. Osoba ma do pokonania kolejne stacje strzeleckie (np. łuk, broń śrutowa, proca, dmuchawka), na których zdobywa punkty indywidualne lub drużynowe. Zwycięska grupa lub osoba otrzymuje tytuł najlepszego strzelca “Sokole Oko”

12.30 obiad

Powrót do Warszawy ok. 18.30

 

Wycieczka szkolna Zamość, Kazimierz Dolny  – chcesz zmienić punkty programowe? Napisz do nas!  Inne atrakcje możliwe do zrealizowania:

Paintball
Wieża ze skrzynek – konkurencja polega na ułożeniu jak najwyższej wieży ze skrzynek i równoległym wchodzeniu po nich do góry. Uczestnicy przez cały czas są asekurowani przez instruktora
żyroskop – trenażer lotniczy – świat zawiruje wokół Was!
Park linowy
Strzelnica– konkurs strzelecki, w którym każdy z uczestników może sprawdzić swoją celność i precyzję: broń pneumatyczna krótka typu glock, wiatrówki
Lubelska Gra miejska – uczestnicy gry, podzieleni na grupy  przemierzają miasto, kierując się informacjami zawartymi w otrzymanych materiałach i rozwiązując kolejne zadania: logiczne, sportowe i manualne. Przyda się zarówno umiejętność zdrowej rywalizacji jak i współpracy.
Turniej Laser-Tag Arena – laserowy paintball – 3 godzinny turniej drużynowy przeniesiony wprost z wirtualnego świata gier komputerowych do świata rzeczywistości. Nowoczesny sprzęt, innowacyjne technologie (wibracja, dźwięki, rozbłyski świetlne, wyniki online) gwarantują niezapomniane wrażenia! Ta strategiczna zabawa odbywa się są na specjalnie przygotowanej arenie z dmuchanymi przeszkodami bunkrami, pomiędzy którymi przemieszczają się gracze. Nad całością przebiegu gry czuwa sędzia prowadzący.  Drużyna która wykaże się strategicznym myśleniem, szybkością podejmowania decyzji oraz współpracą zespołową z pewnością stanie na podium!   + segway!

Ceny
Ilość osób płatnych + opiekunowie gratis45+435+325+2
Cena: zł/os.445485535
Cena zawiera

  • 2 x nocleg w hotelu w pokojach 3-6 osobowych z łazienkami i tv
  • transport autokarem
  • wyżywienie zgodnie z programem (pierwsze świadczenie kolacja z ciepłym daniem, ostatnie obiad)
  • opieka  pilota, przewodnika
  • realizacja zajęć zgodnie z programem pod opieką kadry instruktorskiej,
  • podatek vat.

Dodatkowo płatne

Bilety wstępu w Zamościu/ Kazimierzu D. ok 15 zł.

Wyślij zapytanie: