Sandomierz / Kazimierz Dolny  – bogaty pakiet aktywności sportowych

Bardzo aktywna wycieczka szkolna. Sandomierz lub Kazimierz Dolny zdecyduj sam! Następnie wybierz odpowiadające Ci aktywności i wyjedź z nami na odlotowy Active Camp. Czekamy na Ciebie i Twoją klasę. 

 

1 dzień:

Zbiórka, wyjazd spod szkoły.

Zwiedzanie Sandomierza z przewodnikiem. Podczas spaceru obejrzymy m.in.rynek i zabytkowe kamieniczki, Podziemna Trasa Turystyczna  (sandomierskie lochy z XV, XVI w. opowieści o słynnej Halinie Krępiance), Collegium Gostomianum, Dom Długosza, wejście na Bramę Opatowską z pięknym widokiem na okolicę.
Oprócz tego Historia na wesoło   czyli zwiedzanie i opowieści w Zbrojowni prowadzone przez członka Chorągwi Rycerstwa Ziemi Sandomierskiej. Sprawdzimy kto mógłby zostać prawdziwym rycerzem!

Lub
Kazimierz Dolny – Z przewodnikiem zwiedzimy Rynek, wejdziemy na Górę Trzech Krzyży, wzgórze zamkowe ( z zewnątrz).
Na koniec, przejażdżka meleksami do Wąwozu Korzeniowego – najpiękniejszego z kazimierskich wąwozów!

Zakwaterowanie w hotelu, kolacja (ciepłe danie  + zimna płyta)
Dyskoteka  w blasku świateł i przy waszej ulubionej muzyce

 
2 dzień:

Śniadanie
WYBÓR JEDNEGO PAKIETU

PAKIET 1: Strzelnica dmuchana Archery Tag + Nerf + Refleksomierz ver1 + Projekt Przeprawa
 +Strzelnica dmuchana Archery Tag + Nerf  – wspaniała zabawa w strzelanie do unoszących się w powietrzu piłeczek! Gracze, drużyny biorą udział w konkursie celnościowym strzelając w kierunku celu umieszczonego na wielkiej dmuchanej ścianie za pomocą nietypowych i w pełni bezpiecznych akcesoriów strzeleckich. Łuk Archery Tag ze strzałami zakończonymi miękką pianką/gąbką oraz broń typu Nerf z nabojami piankowo-gumowymi.  Tytuł “Wyborowego Snajpera” czeka właśnie na Ciebie!
+Refleksomierz – inteligentne elektroniczne urządzenie do pomiaru refleksu. Kto zdobędzie najlepszy czas?
+Przeprawa  – projekt, w którym uczestnicy podzieleni na zespoły mają za zadanie przeprawienie się przez „niebezpieczną” rzekę. Jedynym sprzętem jakim dysponują są małe wykładzinowe płytki. “Czy drugi zespół nam pomoże?”, “Czy my pomożemy drugiemu zespołowi?” – takie i inne pytania nasuwają się na myśl uczestnikom podczas wykonywania zadania.

lub

PAKIET 2: Pojedynki “Sumo” w dmuchanych kulach + Mega Dart + Projekt Konstruktorzy

-Pojedynki “Sumo” w dmuchanych kulach – walki, przepychanki, zderzenia, ewolucje – wszystko po to aby przepchnąć przeciwnika poza teren gry. Wszystko jest pozornie proste do momentu kiedy uczestnicy znajdą się w kulach bumperball, które umożliwiają przemieszczanie się na własnych nogach! W pełni bezpieczna zabawa, która dostarcza wielu emocji i śmiechu!
-Mega Dart – tym razem uczestnicy będą mieli za zadanie rzucanie do gigantycznej 3 metrowej tarczy do celu z dużej odległości. Jest to zabawa, która wymaga od uczestnika dobrej celności i dokładności.
– Konstruktorzy – Na czas trwania projektu uczestnicy zamieniają się w firmę produkcyjną podzieloną na kilka działów. Ich zadaniem jest jak najszybsze odwzorowanie modelu zbudowanego z klocków. O sukcesie zadecyduje efektywna komunikacja, świadomość wspólnego celu, dobra współpraca i organizacja procesu produkcyjnego.

13.00 Obiad

WYBÓR 1 AKTYWNOŚCI
Gra strategiczna Zagadka Kryminalna. Jest to gra, która pozwala uczestnikom na wcielenie się w rolę detektywów mających do rozwiązania pewną   zagadkę kryminalną. Uczestnicy podzieleni na zespoły poszukiwawcze będą musieli odnaleźć w terenie ukryte szczątki 25 informacji związanej ze śmiercią wilka. Aby zdobyć niektóre elementy historii będą musieli stawiać czoła różnym wyzwaniom fizycznym, umysłowym. Kryminalna zagadka jest to gra o skomplikowanej fabule, która wciąga uczestników w dobrą, bezpieczną zabawę.

Lub
Walki gangów  – zabawa fabularna w formie aktywnej rywalizacji między  „Gangami” ubiegającymi się o dominację na swoim terenie.  Zespoły zbierają cenne artefakty rywalizując w iście gangsterskich „pojedynkach”. Wygrywa najbogatsza mafia, która wykaże się większą pomysłowością i sprytem!  Przykłady rywalizacji: atak „bombowy”,szyfrowanie informacji, pojedynek Królów, przechytrzyć Bossa. Uwaga Król Mafii nadchodzi!

18.30 kolacja  lub kolacja w formie ogniska (kiełbaski, zimna płyta)

21.00 Marsz nocny  – przygodowa gra nocna z dreszczykiem emocji, w której uczestnicy poszukując zaginionego skarbu zmierzą się z szeregiem tajemniczych zagadek prowadzących do celu. Na trasie czekają emocjonujące wyzwania m.in. wskazówki i zagadki kierunkowe, zadania logiczne, punkty specjalne  itp.Najważniejsze, że zabawa jest bezpieczna a zarazem  emocjonująca! Zajęcia odbywają się w grupach 15 osobowych plus instruktor i wychowawca. Dla klas IV zaproponujemy podchody „Szlakiem Elfów”

 3 dzień:

Śniadanie

WYBÓR 1 AKTYWNOŚCI
Szalona olimpiada na wesoło –  5 osobowe zespoły, szereg zwariowanych i nietypowych konkurencji, aktualne czasy i punkty umieszczane przez trenerów na wielkiej tablicy. Świetna forma integracji poprzez zabawę!  Konkurencje takie jak wyścigi chomików, złączonych spodni czy bieg rydwanów  wymagają od uczestników zgrania i wzajemnego wsparcia. Gotowi na zabawę? Start!

Lub
Survivalowa mini przygoda – zajęcia terenowe na których uczestnicy pozyskają cenną wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat przetrwania w warunkach leśnych. Ciekawa forma prowadzenia zajęć (przeplatanie teorii z praktyką) sprawia, iż każdy uczestnik wykazuje się dużym zaangażowaniem czynnie biorąc udział we wszystkich proponowanych atrakcjach.
Część teoretyczna obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:  rośliny jadalne i trujące,  zdobywanie pożywienia, uzdatnianie wody. Z zajęć praktycznych młodzi adepci survivalu spróbują swych sił  np. w budowaniu szałasu  czy rozpaleniu ognia za pomocą krzesiwa

Lub
Turniej dziesięciu mostów – W pełni bezpieczna zabawa turniejowa, w której uczestnicy mają do pokonania dziesięć różnorodnych, specjalnie przygotowanych ,,mostów”, umieszczonych na niewielkich wysokościach np. tybetański, drabinkowy, podwójna taśma, most leniwca, przekładany, pojedynczy, mieszany, oponowy. Uczestnicy przechodząc przez mosty pod opieką instruktora trenują motorykę ruchów, zachowanie prawidłowego balansu ciała oraz integrują się współpracując w drużynie. “Król Dziesięciu Mostów” – kto sięgnie po ten tytuł?

12.30 obiad

Powrót do Warszawy ok. 18.30

Wycieczka szkolna Sandomierz  / okolice Sandomierza, Kazimierz Dolny, Lublin – chcesz zmienić punkty programowe? Napisz do nas!

Inne atrakcje możliwe do zrealizowania:

Off road – wycieczka samochodami  terenowymi po Lasach Janowskich (podział na mniejsze grupy –  czas 1h) – uśmiech na twarzach – GWARANTOWANY 🙂  Emocje też
Paintball
Wieża ze skrzynek – konkurencja polega na ułożeniu jak najwyższej wieży ze skrzynek i równoległym wchodzeniu po nich do góry. Uczestnicy przez cały czas są asekurowani przez instruktora
żyroskop – trenażer lotniczy – świat zawiruje wokół Was!
Park linowy
Strzelnica– konkurs strzelecki, w którym każdy z uczestników może sprawdzić swoją celność i precyzję: broń pneumatyczna krótka typu glock, wiatrówki
Lubelska Gra miejska – uczestnicy gry, podzieleni na grupy  przemierzają miasto, kierując się informacjami zawartymi w otrzymanych materiałach i rozwiązując kolejne zadania: logiczne, sportowe i manualne. Przyda się zarówno umiejętność zdrowej rywalizacji jak i współpracy.
Turniej Laser-Tag Arena – laserowy paintball – 3 godzinny turniej drużynowy przeniesiony wprost z wirtualnego świata gier komputerowych do świata rzeczywistości. Nowoczesny sprzęt, innowacyjne technologie (wibracja, dźwięki, rozbłyski świetlne, wyniki online) gwarantują niezapomniane wrażenia! Ta strategiczna zabawa odbywa się są na specjalnie przygotowanej arenie z dmuchanymi przeszkodami bunkrami, pomiędzy którymi przemieszczają się gracze. Nad całością przebiegu gry czuwa sędzia prowadzący.  Drużyna która wykaże się strategicznym myśleniem, szybkością podejmowania decyzji oraz współpracą zespołową z pewnością stanie na podium!   + segway!

Ceny
Ilość osób płatnych + opiekunowie gratis45+435+325+2
Cena: zł/os.445485535
Cena zawiera

  • 2 x nocleg w hotelu w pokojach 3-6 osobowych z łazienkami i tv
  • transport autokarem
  • wyżywienie zgodnie z programem (pierwsze świadczenie kolacja z ciepłym daniem, ostatnie obiad)
  • opieka  pilota
  • realizacja zajęć zgodnie z programem pod opieką kadry instruktorskiej,
  • podatek vat.

Dodatkowo płatne

Bilety wstępu w Sandomierzu / Kazimierzu D. ok 15 zł.

Wyślij zapytanie: